2013. március 29., péntek

19.fejezet-Randevú


*Ildikó tanárnő gondolatai*
Ez nagyon mélyen megérintett, amikor azt mondta, hogy csak eljátszom, hogy szeretem. Nem tudom mit teszek, de el kell felejtenem Katát.



*Kata szemszöge*
Amikor elindultam tőle tudtam, hogy bele tapostam a lelkébe, de ott az én úgy éreztem, hogy úgy van.
Elindultam haza, mire elkezdet csörögni a telefonom. Nem írt ki nevet, felvettem.
-Gyere vissza. Kérlek.-hallottam hangját
-Miért?-kérdeztem
-Szükségem van rád. Veled akarok lenni.-mondta
-Nem. Igaza volt semmi nem lehet köztünk.-mondtam komolyan.
Nem szólt bele a telefonba csak letette.



*Ildikó tanárnő szemszöge*
Magam sem tudtam miért, de felhívtam. Szükségem van rá. Sose gondoltam volna, hogy ez ilyen nehéz. Senki nem mondta, hogy a szerelem ennyire tud fájni. Hideg volt és úgy mondta, mintha már nem érezne irántam semmit. Nem bírom.-gondoltam magamban és újra zokogni kezdtem.



*Marci szemszöge*
Hívhatna már Kata.-gondoltam, s megcsörrent a mobilom.
-Szia Csajszi.-szóltam bele
-Szia.-mondta
-Na van kedved jönni?-kérdeztem
-Van.-felelt
-Mikor menjek érted?
-Majd hívlak.-felelt
-Rendben. Szia.
Letettem a telefont és előkészítettem a ruhámat, majd lementem.
-Mama, elmehetnék egy barátnőmmel?-kérdeztem
-Persze Kicsi Szívem.-mondta Mami
-Na mi az összejön a dolog Katával?-kérdezte Noémi
-Remélem-feleltem
-Az a kislány, akiről állandóan áradozol?-kérdezte nagyapa
-Nem is állandóan.-mondtam zavartan
-De.-feleltek mindhárman egyszerre.
Felmentem a fürdőbe megfürödtem, fogat mostam, beállítottam a hajam, felöltöztem és vártam, amíg Kata hív addig viszont zenét hallgattam és Facebookoztam.



*Kata szemszöge*
Haza értem, Anyu épp a konyhába főzött.
-Szia Anyu.-köszöntem
-Szerbusz Kincsem.-mondta
-Megyek készülődni.-szóltam neki viruló arccal
-Hova mész?-kérdezte csodálkozva-Hisz most értél haza.
-Randim lesz Marcival.-mondtam elpirulva
-Gratulálok Kincsem, na akkor menj.-mondta
Felmentem a szobámba és elő akartam készíteni a ruhámat, de nem tudtam, hogy hova megyünk nem tudtam, hogy mit vegyek fel. Írtam sms-t Marcinak: "Szia.:) Hova megyünk?"-kérdeztem. Nem sokkal később jött a válasz: "Azt nem mondom el.;) De csinosan öltözködj.♥"
Előkészítettem egy egybe ruhát és elmentem fürdeni. Miután végeztem, megszárítottam a hajam, aztán begöndörítettem és felöltöztem. Felhívtam Marcit és közben lementem.
-Szia indulok.-mondta
-Rendben-feleltem
Beértem a konyhába és Anyu leejtette a kést a kezéből.
-Mi a baj Anyu?-kérdeztem ijedten
-Gyönyörű vagy kislányom.-mondta majd megölelt.
-Köszönöm.-mondtam meghatódva
Nem sokkal később csöngetek és mentem ajtót nyitni.
-Szia Cs..-mondta, majd elakadt a szava
-Szia.-mondtam és elkezdtem nevetni
-Meseszép vagy.-mondta
-Köszönöm.-mondtam elpirulva.-Mehetünk?-kérdeztem
-Egy pillanat-felelt és bejött.
-Jó estét-köszönt Anyunak
-Szerbusz.-mondta Anya
-Körülbelül nyolckor haza kísérem, ha pedig késnénk Kata mindképpen felhívja Önt.-mondta mosolyogva és illedelmesen Anyunak.
-Rendben. Érezzétek jól magatokat.-mondta
Elköszöntünk, aztán kiléptünk az ajtón és egy autó parkolt a házunk előtt. Marci a kocsi fele vezetett majd kinyitotta nekem az ajtót. Beszálltunk a sofőr hátra szólt, hogy kapcsoljuk be az övünket, majd elindultunk.
-Örülök, hogy eljöttél.-mondta, majd megcsókolt, amit viszonoztam
-Szeretlek-mondtam, mélyen szemébe nézve
-Komolyan mondod?-kérdezte boldogan
-Igen-feleltem, majd megcsókoltam
Nem sokkal később.
-Megérkeztünk-mondta a sofőr
-Köszönjük-felelt Marci, majd kiszállt a kocsiból odajött a másik ajtóhoz és kinyitotta nekem.
-Köszönöm-mondtam-Étterembe hoztál?! De aranyos vagy.-mondtam neki, majd megcsókoltam.
-Igen, menjünk be.-mondta és kinyitotta nekem az ajtót.
-Köszi-mondtam
Odaléptünk a pulthoz.
-Jó estét. Asztalt szeretnénk két személyre.-mondta Marci
-Erre-felelte a hölgy
Marci kihúzta a székem, majd mikor leültünk oda hozták az étlapot.
-Mit szeretnél enni?-kérdezte
-Nekem mindegy.-feleltem
-Rendben. Akkor két spagetti lesz, két pohár kóla. Desszertet pedig még átgondoljuk. Köszönjük.-megdöbbentett, hogy Marci ilyen is tudd lenni.
Kihozták, amit kértünk és evés közben beszélgettünk.
-Van kedved vacsora után lemenni a folyópartra?-kérdezte, mire bólintottam
-Uram eldöntötték, hogy milyen desszertet fogyasztanak?-kérdezte a pincér
-Igen. Palacsintát kérünk.-mondta
Hamar kihozták, mikor megettük Marci fizetett, aztán beszálltunk az autóba és lementünk a folyópartra. Megálltunk a víz mellett, elég rosszul telt a délutánom, de az, hogy Marcival voltam elterelte minden gondolatom.
-Örülök, hogy itt vagy.-mondta-Remélem most nem jön az Ofő.-mondta
-Ne beszéljünk róla, kérlek.-szóltam rá
-Rendben.-mondta, mire megcsókolt, amit viszonoztam.
-Csajszi, lennél a barátnőm?-kérdezte Marci
-Marci én erre nem vagyok kész.-feleltem
-Rendben.-mondta, mire megcsókoltam, mit viszonzott.-Tegnap miről akart beszélni veled az Ofő?-kérdezte, mire először nem tudtam mit mondani.
-Csak a versenyről, de nem akarok róla beszélni.-feleltem
-Értem.-nézett rám furcsán utána pedig órájára.-Na gyere.-szólt
Beszálltunk az autóba és hazavitt. A kapu előtt álltunk.
-Remélem, majd egyszer a barátnős kérdésemre az lesz a válaszod, hogy igen.-mondta, majd megcsókolt.
Rámosolyogtam, megsimítottam az arcát és adtam neki egy búcsú csókot. Aztán bementem a lakásba elmeséltem Anyunak, hogy hogy éreztem magam, majd lefürödtem és mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése