2013. március 27., szerda

17.fejezet-Illuminált állapotban


Ennyire nem tetszik a blog?:o Mert, ha így van akkor abba, hagyom az írását. Elhiszem, hogy valakinek nem az ízlés világa, de, akik eddig olvasták, azok ne hagyják abba:)

Bementünk a lakásba és leültünk a kanapéra, míg főtt a tea.
-Megharagszol rám, ha én nem teát iszom?-kérdezte
-Miért haragudnék meg?-kérdeztem vissza
-Nem tudom-felelt nevetve-Mindjárt jövők-mondta
Miközben Ő elment én körbe néztem és lezártam a teát, meglepetten néztem rá mikor jött egy...üveg borral a kezében.
-Az minek?-kérdeztem
-Inni.-mondta egyértelműen
-Ugye előtte enni is szeretne?-kérdeztem
-Nem-felelt
-De nem az egészet akarja meg inni, igaz?-kérdeztem
-Örülnék, ha nem kérnél számon, mert az én dolgom, hogy mit csinálok.-mondta
-Elnézést-mondtam neki
-Semmi baj-felelt, s arcon puszilt-Töltök neked teát-mondta
-Köszönöm-feleltem
Oda adta a bögrét, majd magának ki töltötte a vörösbort. Leült mellém a boros üveget az asztalra tette, a poharat pedig a kezében tartotta.
-Azt mind megakarja inni?-kérdeztem aggódva
-Nem kell aggódnod az én dolgom.-mondta elég bunkón
-Jó-feleltem
Megitta az első pohárral és töltött még egyet. Kicsit már spicces volt, de nem érdekelte nagyon. Rám mosolygott.
-Mi az?-kérdeztem
-Semmi-mondta nevetve majd nyomott az arcomra egy vörösboros puszit.
-Ne csinálja ezt.-mondtam neki, mire elnevette magát
Már a negyedik pohár bornál tartott és elég részeg volt.
-Kicsi szívem én úgy szeretlek-mondta
-Én is szerettem Önt-feleltem neki
Letette a poharat, felállt, majd beleült az ölembe úgy, hogy velem szembe legyen, majdnem ledőlt rólam, mire megfogtam a derekát, erre elkezdet nevetni.
-Lehet, hogy egy ici-picit berúgtam.-mondta nevetve
-Biztos.-mondtam neki
-Na, de azért annyira nem-mondta majd megsimította az arcomat.
-Tudja kicsit túlzásba vitt..-mondtam, mire ujját szám elé tette.
-Ssss.-mondta, elvettem számtól ujját oda hajolt hozzám és megcsókolt. 
Nagyon éreztem a bor izét és inkább eltoltam magamtól.
-Mi a baj édesem?-kérdezte
-Semmi.-feleltem
-Na hát akkor-mondta és megcsókolt ismét, beletúrtam hajába és viszonoztam.
-Látod, mennyivel élvezetesebb, ha visszacsókolsz.-mondta majd ismét megcsókolt.
-Mennyi az idő?-kérdeztem, mikor hagyott levegőhöz jutni
-Tizenegy óra lesz.-mondta
-Mennyi?-kérdeztem vissza
-Tizenegy-felelte újra
-Mutasd csak azt az órát-szóltam neki és észre se vette, hogy letegeztem-Hogy elszaladt az idő..Haza kell mennem. Biztos Anyu is már keresett.-hadartam, mire megcsókolt
-Nem kell haza menned-mondta, s ajkába harapott.
-Miért akkor hova menjek?-kérdeztem értetlenkedve
-Itt alszol nálam, velem.-mondta
-Igen?-kérdeztem meglepetten
-Igen.-mondta furcsa mosollyal
-Felhívom Anyut gyorsan.-mondtam neki
-Rendben édesem-mondta, s megcsókolt
Elkezdtem hívni Anyut, aki nem sokára fel is vette.
-Hol a francban vagy?-kérdezte idegesen
-Jó helyen nyugi, majd csak reggel megyek, bocsi, hogy nem szóltam, de elment az idő és észre sem vettem.-mondtam neki
-Jól van, de kinél vagy?-kérdezte
-T ssé A a nem h ll r ssz....-játszottam el, mintha szakadozna a vonal
Mikor letettem rá néztem a tanárnőre, aki még mindig az ölemben ült, s végig simítottam az oldalát, mire elmosolyodott.
-El kell mennem zuhanyozni-mondta
-Nem fog elcsúszni a zuhanyzóbban?-kérdeztem
-De lehet-felelt-Segítesz meg zuhanyozni?-kérdezte ajkába harapva
-Nem-feleltem
-De miért?
-Mert nem használom ki azt, hogy ittas.-feleltem
-Na gyere-mondta felállt rólam és elkezdet húzni a lépcső felé, majd neki nyomott a korlátnak és elkezdett velem hevesen csókolózni  aztán hirtelen megfogta a kezem és "felhúzott" a lépcsőn.
-Erre-mondta, s a fürdő felé húzott. A becsukott fürdő ajtónak nyomtam, s úgy csókolóztunk tovább.
-Szeretlek-mondta, s eszembe jutott, hogy Ő még is csak részeg és abba hagytam vele a csókolózást.
-Az alkohol beszél Önből-mondtam neki
-Ez nem igaz-felelt
-De igaz-mondtam, s megsimítottam az arcát.
-Bent maradsz, amíg zuhanyzok?-kérdezte
-Bent-mondtam
Amíg levetkőzött elfordultam, s mikor beszállt a kabinba vissza fordultam, közben beszélgettünk majd mikor kijött megint megfordultam.
-Na menj te is zuhanyozz le-szólt, s már kicsit tisztább volt a tekintette, majd megcsókolt
Gyorsan lezuhanyoztam, majd felöltöztem és bementem a hálószobába Ő már aludt, betakartam adtam neki a homlokára egy puszit befeküdtem mellé, majd nem sokkal később én is elaludtam.

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, és olvasni is fogom! igaz eleinte eléggé nem volt szokványos ez a tanár-diák cucc, de így érdekes ez az egész!:);) szóval csak így tovább!:)) és hamar kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:) Köviit<3 Imádom a blogot*--* Gyorsan kövit;)

    VálaszTörlés
  3. Szia:)) imádom a blogod:DD nagyonjóó:) várom a következőt:))

    VálaszTörlés