2013. március 27., szerda

15.fejezet-A folyóparton


Hoztam egy rövid részt, ha szeretnétek a folytatást, akkor kommenteljetek.:)

Elindultam a folyópart felé eszembe jutott minden, ami történt. Aztán egyszer csak megláttam a parton Marcit. Mögé léptem és befogtam a szemét. Le szedte kezemet szeméről.
-Szia-mondtam és megakartam ölelni
-Mit akarsz?-kérdezte
-Megbeszélni veled ezt az egész csókos dolgot.-feleltem
-Aha-mondta
-Nagyon sajnálom, nem akartalak megbántani. Szükségem van rád, mint barátra.-mondtam neki
-Nem érdekel. Tudod Kata..
-Csajszi*-mondtam, hogy kijavítsam, mire elmosolyodott
-Tudod Csajszi-emelte ki-Amikor megcsókoltalak és te viszonoztad, azt éreztem, hogy szeretsz, ha az hülye Ofő nem jelenik meg és nem teszi tönkre azt a pillanatot még azt is megkérdeztem volna, hogy lennél e a barátnőm.
-Sajnálom-simítottam meg az arcát, mire Ő el húzta fejét.
-Ne csináld ezt.-mondta-Elakarlak felejteni.
Elmosolyodtam és megöleltem, vissza ölelt.
-Nagyon szeretlek Csajszi.-mondta, s bele nézett mélyen a szemembe
Rá néztem, tudtam, hogy nem szabadna, de úgy éreztem, hogy megkell tennem, s megcsókoltam.
-Ezt miért csináltad?-kérdezte, miközben eltolt magától
-Mert úgy éreztem, hogy megkell tegyem.-mondtam
Bólintott egyet, majd megcsókolt.
-Haragszol rám nagyon?-kérdeztem
-Nem tudnék haragudni rád.-mondta, nagyon komolyan
Elindultunk a parton, beszélgettünk és leültünk a homokba. Marci átkarolta a derekam én pedig rádöltem a vállára. Arcon pusziltam, mire elnevette magát.
-Na mi az?-kérdeztem
-Semmi-felelt
-Elkell mondjak valamit.-mondta
-Mond-mosolyodtam el
-A suli elejétől fogva szerelmes vagyok beléd.-mondta, kicsit zavartan
-Komolyan mondod?-kérdeztem
-Igen-felelt
-Szeretlek-mondta
Belenéztem szemébe, nem válaszoltam csak elmosolyodtam.
-Gyönyörűek a szemeid-mondta
-Anyukádék vattacukor gyárosok voltak, hogy ilyen éde fiúk született?-kérdeztem
-Nem voltak azok-mondta szomorúan
-Mi rosszat mondtam?-kérdeztem
-A szüleim meghaltak-mondta
-Résztvéttem, nagyon sajnálom nem tudtam és nem ross...-mondtam volna tovább, de Ő szájával befogta az enyimet.
-Tudom, hogy nem tudtad.-mondta, s újra megcsókolt, megsimítottam az arcát és úgy csókoltam neki vissza.
-Szerbusztok-hallottam az Ofő hangját

2 megjegyzés: