2013. március 24., vasárnap

Ez NEM a 15.fejezet-Marci


Kommentbe válaszoljatok a kérdéseimre:)

Sziasztok:)
A nevem: Kővári Márton.
Életkorom: 14
Szüleim: Kővári Gábor és Kőváriné Szabó Éva
Testvérem: Kővári Noémi
Hobbi: Barátokkal lógni, Focizás
1998.november.25-én születem. Van egy húgom  aki velem jár egy osztályba, az Ő neve Kővári Noémi. Nem valami egyszerű az életem, mikor 5 éves voltam Anyu terhes volt a kisöcsémmel, s mikor szült Ő és a kisbaba is belehaltak a szülésbe/születésbe. 5 éves fejjel az ember még az sem tudja mi az a halál, de nekem már akkor meg kellett tapasztalnom azt az érzést, hogy milyen elveszíteni az édesanyámat. Apu alkoholba fojtotta bánatát, ami miatt a húgommal a nagymamáméknál laktunk. Édesapám, mikor 13 éves voltam autó balesetet szenvedett. Olyan súlyosan megsérült, hogy már nem tudták megmenteni. Depressziós lettem, nem akartam élni, már se édesanyám, se édesapám nem volt, de erősnek kellett maradnom, hogy a húgom ne lássa rajtam és tartanom kellett benne a lelket.Sose volt igazi gyerek korom, de talán nem is bánnom... Mikor elkezdődik a gimnázium és megismerem Katát nagyon megkedvelem és mondhatom azt is, hogy számomra szerelem volt első látásra, de Kata nem szerelmes belém, neki más tetszik. Nagyon sokat szenvedek miatta, de majd ezt olvashatjátok is. Sokszor kiállok mellette ha történik valami. Imádok a barátaimmal lenni és focizni. Az osztály focicsapatának a kapitánya vagyok.
Külsőre: Magas vagyok, barna hajam és mogyoró barna szemem van.
Belsőre: Elég érzékeny vagyok, de ezt próbálom takarni, ha valakiben már csalódtam utána nagyon nehezen tudok benne újra megbízni vagy hinni neki. Nem tudok haragudni arra az emberre, akit szeretek. Nagyon romantikus alkat vagyok.

Szerintetek össze jövök Katával? Ki kedvel? Jó páros lennénk?

Remélem nagyon szimpatikus vagyok.:) Üdv: Marci;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése